zondag 25 maart 2012

Oud brocante halve maantafeltje

Ik  ben sinds afgelopen week eigenaar van een oud halve maantafeltje.
Dus de Queen Ann bijzettafeltjes moesten verhuizen.
 Ik ben er onwijs blij mee!






Ook ben ik bezig met het opknappen van een oud houten medicijnkastje.
De binnenkant ben ik aan het verven en in het deurtje wil ik glas.
Ook staat een plank voor boven de bank in de verf.

Dus ben lekker in de weer met vieze verfvingers.
Zodra het allemaal droog en af is zal ik het uiteraard laten zien.
Nog een zonnige zondag toe gewenst!

7 opmerkingen:

  1. Hier zou ik ook geen nee op zeggen Milou....prachtig.....kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent.
    Geniet van de zonnige Zondag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vindt 'm ook echt super. Marktplaats.nl is top ;)

      Verwijderen
  2. Mooi tafeltje zeg. Was het al wit of heb je het zelf geverfd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, hij was al zo, hij is flink "beschadigd" hier en daar maarja dat noemen we maar karakter hè ;)

      Verwijderen
  3. Mooi! Mooi gestyled ook .....
    De gebruikerssporen maken het juist zo authentiek.

    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vind ik je tafeltje, heel erg leuk gerestyled!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment, leuk om te horen!Groetjes,
      Milou.

      Verwijderen