zondag 11 maart 2012

Sunny Sunday

Vandaag een super mooie voorjaarsdag, van dat zonnetje krijg je inspiratie en zin om de handen uit de mauwen te steken. Vorige week de tuin gesnoeid, toen zag het er allemaal wat droevig uit maar nu mijn eerste bolletjes opgekomen zijn en de rest van de planten ook hun best doen gaat het wel weer ergens op lijken. Ik heb nog veel meer bolletjes in de grond gestopt dus ben benieuwd wat voor verassingen dat de komende tijd nog op gaat leveren.

Na het vieren van mijn verjaardag afgelopen woensdag voor familie was het vrijdag de beurt aan de vrienden. Ik kreeg dit leuke mokkenrek, die wilde ik al een tijdje hebben.


Mijn ranonkels van vorige week zijn trouwens allemaal uitgekomen en zo mooi nog na dik een week!

Vrijdag viel het april nummer van de Ariadne at home op de mat.
Ik was meteen geinspireerd door het binnenkijken artikel van het huis van Rozmeen.
De kleuren, de materialen, de spulletjes... alles klopt.

De stapeltjes met oude boekjes vond ik zo`n leuk idee dat ik gelijk even naar het 2de hands winkeltje ben gereden en was oude boekjes heb gekocht. Hieronder het resulaat.





2 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid bij jou.....heerlijk voorjaar gevoel...we hebben er met zijn alle zin in....het spat van alle blogs af!!!!!
    Nog een fijne dag verder & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd!
    Wat een leuk mokkenrek heb je gekregen, mooi hoor!
    Een heerlijk voorjaarsgevoel krijg ik van deze post!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen