woensdag 18 april 2012

Oude witte emaille Broodtrommel

Zonder dat ik ernaar opzoek was vond ik deze oude emaille broodtrommel in de Kringloopwinkel.
Ik zag hem 2 weken terug en was meteen verliefd maar wilde eerst opzoeken of de prijs redelijk was en of ik er nog een plekje in de keuken voor had.

De prijs was goed en het plekje... tja dat komt ook altijd wel weer goed.
Dus ik de week erna terug en gelukkig stond hij er nog.
Ik vindt hem helemaal top!


 
Ik heb nog meer nieuwe aanwinsten van de afgelopen tijd die ik nog niet geplaatst
heb dus wordt vervolgd!



6 opmerkingen:

  1. Zo een wil ik ook zo graag maar ik weet dat ik hem niet in mijn keueken kwijt kan.
    Wat een mazzel dat je er een bij de kringloop tegen kwam.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mazzel dat hij er na een week nog stond. Bij ons is het meestal zo dat als ik spijt heb en terug ga ik gewoon pech heb. Er lopen hier veel mensen rond die verzamelen denk ik.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een geluk heb je gehad dat die er nog stond! Ik vind hem prachtig en erg sfeervol in de keuken!

    Groetjes,
    Esther

    Ps: Sinds kort staat mijn webwinkel op facebook. Help je mij mee om mijn winkeltje te laten groeien? Klik dan even op 'vind ik leuk' ...daar doe je me een groot plezier mee!
    http://www.facebook.com/pages/Brocanterie-Derdijk/343153025747928

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik heb er vandaag ook eentje op de kop weten te tikken! Een koopje, dus die moest echt mee. Nu vraag ik me af wat ik ermee zal doen. Gewoon ergens neerzetten of er iets in doen... Iemand ideeen? groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik weten voor hoeveel je hem bij de kringloop gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen