zondag 27 januari 2013

New stuff!


De afgelopen tijd weer wat leuke (kleine) dingetjes op de kop getikt.



Zoals oude kaartjes stopwol en knopen




En oude bol(letjes) en klossen garen/touw


Een paar pagina's uit m'n oude bladmuziekbladen gescheurd, 
opgerold en een stukje touw eromheen geknoopt. 


Mijn verzameling houten klosjes wit garen blijft ook langzaam doorgroeien.
Overal waar ik ze tegen kom, meestal maar 1 of 2 per keer, gaan ze mee
 (Mits ze niet meer dat 1 euro per stuk zijn want het moet wel leuk blijven.)


Dit kussen vond ik bij de Action, grappig toch!


Dit lectuur /bijzettafeltjes is weer een verkoop item op Marktplaats, ik ben tot nu toe al m`n meubeltjes in no-time kwijtgeraakt en heb er mensen heel blij mee gemaakt.
Kijken of ik voor dit tafeltje ook een nieuwe eigenaar kan vinden.
 Deze is trouwens ook geverfd met Annie Sloan krijtverd Old White IDEAAL SPUL!!

Volgende week een kijkje nemen bij de rommelmarkt in de IJ Hallen in Amsterdam, 
schijnt erg leuk te zijn, ben benieuwd!

Fijne zondag, wat vliegen die weekenden toch voorbij....


11 opmerkingen:

  1. Leuk kussen van de Action! Ik heb mijn oude pianoboeken ook verscheurd. Mooie decoratie vind ik het. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Milou!

    Ik zag deze prachtige foto's al voorbij komen op Pinterest. Mooie spullen hoor, je hebt er weer leuke hoekjes van gemaakt.

    Nog een fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spullen allemaal! Ik vind het draadmandje met maaswol, knoopjes etc. byzonder mooi. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Mag wel he?
    Fijne week en lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat, ik vindt het leuk als mijn foto's andere kunnen inspireren. Groetjes, Milou.

      Verwijderen
    2. Natuurlijk mag dat, ik vindt het leuk als mijn foto's andere kunnen inspireren. Groetjes, Milou.

      Verwijderen
  4. Gave spullen! Die typemachine vind ik helemaal leuk. Je bent weer lekker bezig geweest!
    Verkoopt goed, hè, die brocante spullen!
    Fijne week! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat zo gezellig al die kaartjes, klosjes bandjes, kantjes in een mand.
    En dat kussen is heel leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi sfeertje, hoor! Ik vind je klosjes in de glazen pot erg leuk.
    Fijne week verder!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he als je zo van die kleine dingen spaart en ze dan overal tegenkomt! Top dat je meubeltjes zo goed verkopen. Leuker als dat niemand reageert he... Heerlijk zo rommelen.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf al die klosjes! Leuk gestyled in die voorraadpotten.
    Dat bureautje was ook fantastisch. Jammer dat ik dat misgelopen ben op MP
    Liefs,
    Tina / LilaBlu

    BeantwoordenVerwijderen