dinsdag 23 april 2013

Brocante Dorestad

Afgelopen zondag zijn we naar Wijk bij Duurstede gereden.
Daar was het jaarlijkse "Brocante Dorestad". 

Wijk bij Duurstede is een leuk stadje, de kraampjes stonden in het centrum en rond het kasteel.
Ook de winkels waren open en verkochten in de winkel brocante! 

Er stonden veel leuke kraampjes tussen en ik heb uiteraard wat dingen gekocht :)
 
 
Ik zocht al langer iets met een spiegel voor op het kastje in de badkamer.
 Dit exemplaar kocht ik in de stand van www.jannysbrocante.nl


Dit oude flesje Foot Powder heb ik pasgeleden gekocht bij Verrassend Goed
www.verrassendgoed.nl  in Haarlem.

 
Deze gave (dokters)tas tikte ik voor €6,-!!!! op de kop!
 

Hij staat erg leuk in de hal te staan.
 
 
Ook vond ik nog een gaaf flessenrek, daar ga ik nog 9 flessen voor zoeken.
Ik denk dat het onwijs leuk is om die dan te vullen met bloemen en binnen of buiten op tafel te zetten.

Dus die komt binnenkort voorbij in een volgende post!
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Ohhh...die dokterstas, wat gaaf! En dat was inderdaad geen geld, een geslaagde dag dus!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij komt ook overal he!!! klinkt super zeg en goed geslaagd weer he!!!

    ik heb geen rijbewijs dus moet me vriend altijd lief aankijken hahaha

    maar mooie vondsten hoor!!! erg leuk die spiegel

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor allemaal.....en ja leuke stad ook...mijn vader is er geboren...ben er erg vaak geweest in mijn leventje tot nu toe.....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Je hebt toevallig geen foto's van de markt gemaakt? Ik moest kiezen tussen een stand bij Brocante in de Dorestad en Brocante in de kerk in Monnickendam. Ik heb voor de laatste gekozen omdat ik dacht dat is in ieder geval binnen............maar het was daar zó koud, had ik liever buiten in het zonnetje gestaan.......ik ga volgende keer in ieder geval Wijk bij Duurstede proberen.
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige vonsten ...geniet ervan ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen