maandag 8 juli 2013

Zomerse tintjes

Ik kreeg vorige week de spirit en heb weer eens wat zitten schuiven en her en der wat zomerse tintjes aangebracht met zand en schelpen.


M'n sidetable kwam ook weer eens aan de beurt.


      Ten slotte nog op verschillende plaatsen verse bloemen neergezet en het plaatje is compleet.


Toen kreeg ik meteen zin om wat foto's te schieten zoals jullie kunnen zien...




Het glazen schaaltje met deksel op voet kocht ik bij Ikea en vulde ik met chocolaatjes.


De witte kan is ook van Ikea.


Ik geniet deze week van een zonnig weekje vrij,
had ik niet beter kunnen plannen een paar maanden geleden :)

Fijne week iedereen!




14 opmerkingen:

  1. Heerlijk, geniet van je vrije dagen! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er sfeervol uit! Je hebt je vrije week inderdaad heel goed gepland, met mooie zomerse dagen! Geniet er maar lekker van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's heb je weer gemaakt..♥
    Je hebt een prachtige week vrij,heerlijk genieten..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello,

    Ziet er weer sfeervol uit!!
    Fijne week geniet van het weer!!

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je goed gedaan deze week vrij.
    Geniet er lekker van.
    Mooi hoekje heb je weer gemaakt.
    Mooi glazen potje van Ikea.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk zomerse foto's , fijne week !!

    lieve groet,Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he zo schuiven. Echt een zomersfeertje. Je koffers is ook zo'n leuk stel bij elkaar.

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je idd goed gepland! Enjoy!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er sfeervol uit bij je,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Milou!
    Wat een super leuke blog heb je!! Je huis en foto's ervan inspireren me enorm!!!
    Ik ben zelf ook een blog begonnen: maison-de-wendy.

    Bisou Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie plaatjes van een heel mooi geheel. Heel mooi ook, die koffers zo bij elkaar!
    Bij deze ga ik je volgen :-)

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Milou,
    dat is lang geleden dat ik je blog bezocht heb... Soms lijkt het wel dat
    ik blogs die ik volg kwijt raak en geen updates meer ontvang..
    meld ik me weer even opnieuw aan bij je. Ik vind je licht grijze blauwe kast
    op de achtergrond van de foto heel gaaf. Ga je dit jaar ook weer naar lille...?
    Vorig jaar was je toch geweest of vergis ik me? Wij gaan dit jaar voor het eerst

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toevallig kwam ik op je blog! Leuk! Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Milou,
    ik dacht heb langs geen posts van je gehad. Even kijken of dat klopt..? Hoe is het met je? Druk?
    Hoop snel wat van je te horen
    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen