maandag 7 april 2014

Nieuwe kast met terrines en meer...

Ik wilde al langer mijn Ikea Liatorp kast vervangen voor een brocante exemplaar.
Vooral om mijn verzamelde witte servies in uit te kunnen stallen.






Zaterdag liep ik er bij toeval tegenaan bij Vroeger & Toen Brocante in Nieuwerbrug a/d Rijn.
Zelf nog de kast van planken voorzien en de binnenkant gewit. En nu genieten van mijn mooie nieuwe kast :)


Aan servies heb ik ook het een en ander op de kop getikt de laatste tijd.
Zoals de 2 grote Maastrichtse Regout terrines die in vond bij Atelier Authentique in Woerden.


En de twee schalen van dat zelfde merk via Marktplaats.
(op de foto hieronder op de voorgrond op elkaar gestapeld)
Die kunnen ook weer van mijn lijstje afgestreept worden! :)


De sauskom kocht ik ook bij Vroeger & Toen.


De rest van het servies is allemaal van rommelmarktjes.
Leuk dat dat seizoen ook weer begonnen is!




8 opmerkingen:

  1. Leuke kast en je witte servies staat er erg gezellig in!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit en je sevies staat er prachtig in..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kast...fijn dat je hem gevonden hebt♥
    Speuren naar..blijft heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je servies komt mooi tot zijn recht

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kast en succes met je verzameling

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kast en mooi servies. Hier komen nu ook volop de vide greniers :-)

    BeantwoordenVerwijderen